برگزاری جلسه معارفه و دیدار اولیاء با آموزگاران محترم پایه ششم

اولین جلسه ی دیدار آموزگاران محترم پایه ششم با والدین گرامی ششم یک و تعدادی از والدین ششم دو ، روز دوشنبه 10شهریورماه سال  1399 ، رأس ساعت 17:30 با حضور مدیریت محترم جناب آقای دلپسند ، معاون محترم آموزشی جناب آقای زهرایی ، آموزگاران  محترم  پایه پششم جناب آقایان « خوئی ،محمدنیا، شمسی»معاون محترم پرورشی سرکار خانم نصیری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی در محل سالن اجتماعات آموزشگاه برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید ،جناب آقای دلپسند ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گرامی ،صحبت هایی پیرامون نحوه بازگشایی مدارس در سه حالت « غیر حضوری ،نیمه حضوری و حضوری » بیان کردند ، سپس معاون محترم پرورشی درباره چگونگی انجام فعالیت های فرهنگی در بسترهای مجازی را توضیحاتی را ارائه نمودند.

در ادامه جناب آقای خویی با پخش کلیپی از کلیات جلسه از جمله آشنایی با والدین ، انتظارات ، همراهی درفضای مجازی ،کلاسهای آنلاین و …صحبت هایی را بیان کردند و کتابهای درسی که تدریس آن برعهده ایشان بود را توضیح دادندکه هرکتاب شامل چه مباحثی است و زمان تدریس و فرصت یادگیری هرکتاب را تشریح نمودند.

سپس آقای شمسی در جایگاه قرار گرفتند ضمن سلام  و خیرمقدم کتاب های « علوم و اجتماعی »  را معرفی نمودند و انتظارات خود را از دانش آموزان و والدین در وضعیت حضوری و غیرحضوری مطرح نمودند.

پایان بخش جلسه  جناب آقای محمدنیا بودند که پشت تریبون قرارگرفتند ، ضمن معرفی خود ، کتاب ریاضی و روش تدریس آن را توضیح و چگونگی فعالیت در فضای مجازی را بیان کردند .

در انتها آموزگاران محترم پاسخگوی سوالات والدین بودند و کتابهای درسی هم توزیع گردید.

شایان به ذکر است که والدین کلاس ششم سه و تعدادی از کلاس ششم دو روز سه شنبه ساعت 17:30 در جلسه شرکت می کنند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20