مهرعاطفه ها با دستان کوچک شما

امام صادق‏ عليه السلام :هر مؤمني كه گرفتاري مؤمني را بر طرف كند ، خداوند هفتاد گرفتاري دنيا و آخرت را از وي دور مي‏ سازد.

موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) با هدف جمع آوري كمك هاي نقدي اولیاء و دانش آموزان مدارس امام حسین (علیه السلام) و خيرين معزز در جهت خدمت رساني در مدارس حاشیه شهر و دانش آموزان نیازمند، مرحله پنجم فعالیت خود را ویژه آغاز سال تحصیلی شروع کرده است.

این اقدامات شامل موارد ذیل است :

١-توزيع اقلام خوراكي و بهداشتي بين محرومين و آسيب ديدگان از كرونا در مدارس تحت پوشش موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) حاشیه شهر مشهد با در نظر گرفتن عزت مؤمنين

٢-لوازم التحریر و کیف و کفش و..
با توجه به اینکه مدرسه به صورت نیمه حضوری برگزار می گردد، سرکار خانم نصیری معاونت پرورشی دبستان جایگاه و صندوق مهر عاطفه ها را برای کمک های مؤمنانه دانش آموزان عزیز در نظر گرفتند و همچنین حساب خیریه امام حسین علیه السلام در کانال های کلاسی اطلاع رسانی نمودند تا کمک های مؤمنانه خود را به دانش آموزان نیازمند با در نظر گرفتن عزت مؤمنین پرداخت نمایند .
امروز  سه شنبه 22 مهر ماه سال 1399،  این کمک های مؤمنانه که در جایگاه مدرسه قرار گرفته بود به بانک انصار به نام خیریه مؤسسه امام حسین (علیه‌السلام) واریز شد تا به دست دانش آموزان عزیز نیازمند برسد .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20